6 Ocak 2009 Salı

Merhaba


Chicago'dan butun dostlarimiza merhabalar! Ilik bir kis sabahi, disarida kar tanelerini serpistirirken bahar, bizim aklimiza sevdiklerimiz icin bir internet gunlugu hazirlamak dustu. (Bu arada harflerimiz Turkce olarak cikmiyor, buyuk ihtimalle de cikmayacak, artik idare ediverin.) Dugunumuzden ve hatta biraz da oncesinden baslayarak, bugune kadar ki kucuk ama mutlu maceramizi ve hatiralarimizi resimlerle paylasmak istedik. Sizin de yorumlarinizi bekliyoruz..

Nefise ve Mustafa

4 yorum:

  1. Abicim nedense fotoğraflarda dikkatimi çekti de hep sen sol tarafta Nefise yengem de sağ tarafta. biraz yer değiştirin de farklılık olsun. bu arada gurbetname den sonra güzel bir blog sitesi hazırlamışsınız. tebrikler. bir de ben refia nihal. belki tanımazsınız diye yazdım. iyi çalışmalar. iyi günler

    YanıtlaSil
  2. Mutlulugun resmi :)
    Canim dostum ve canim dostumun esi (ne yani eniste mi desem karar veremedim :) ) omur boyu mutlu, saglikli olmaniz dileklerimle...

    not: Mustafa nolur dostuma cok iyi bak, O da sana baksin tabi ;)

    afd

    YanıtlaSil
  3. selam canlarım canımlarım o kadar güzel çıkmışsınızki resimlerde.. aşkınız romanlara konu olacak kadar güzel allah cümlesine nasip etsin inşaallah.. ve sizinkinide daim etsin bi yastıkta kocayın!
    koca- karı :)
    nihalciğimin sorusuna cevap vermek istiyorum.. nihalcim tahminimce abin fotoğraf çekerken sağ elini kullandığı için nefise yengeni sol kolunun altına almış. o yüzden öyle görünüyolar hep. yani zannımca..

    herneyse ben kaçar müsadenizle, kendinize çok iyi bakın Allaha emanet olun.

    mustfa abi seni de özlüyoruz elbet ama abla seni çook özledim.. evimizi, karaköyde yediğimiz tatlıları senin yanımda olduğun her dakikayı çok özledim. özelliklede kahkahalarını :(

    uyan gönlüm hadi perdeni aç çilen doldu kafesinden kaç uyan gel uykundan dünya aşk görsüün!!!

    HİŞT HİŞT!!

    feyza çakır..

    YanıtlaSil
  4. slm bende hatice:)
    Nefise hepimiz çok özledik seni.kendinize çok iyi akın oralarda.Enişteye de kucak dolusu sevgileri mi yolluyorum özlediğin bu yerlerden.Öpüyorum seni

    YanıtlaSil